Día Mundial do Patrimonio

8 Novembro 2017

O 16 de novembro vaise celebrar o Día Mundial do Patrimonio. Ainda que coa data acaída a nosa axenda, apoiamolo dende Buxa coa presentazón en Ferrol do libro que recolle os Premios de Investigación Buxa da pasada convocatoria e a conferencia a impartir por un dos autores dos traballos seleccionados. Ademais do traballo que presentará José López Hermida, o libro inclúe os traballos de Guillermo Llorca, Manuela Santalla, Alberta Lorenzo e Tamara Campo.

Premio Galicia de Industria

10 Outubro 2017

O Colexio e a Asociación de Enxeñeiros Industriais de Galicia fixéronos a honra de agasallarnos con Premio Galicia de Industria na súa segunda edición

Historia industrial na ría de Vigo

4 Outubro 2017

Outra volta -e xa van catro- arredor da historia industrial da ría de Vigo

Industria na ría de Vigo

7 Setembro 2017

Aló imos noutra volta

Premio Galicia de Industria

31 Agosto 2017

O Ilustre Colexio Oficial de Enxeñeiros Industriais de Galicia, en colaboración coa Asociación de Enxeñeiros Industriais de Galicia, honrounos coa concesión do Premio Galicia de Industria convocado este ano. O xurado recoñece con estes premios “boas prácticas na contribución ao tecido industrial galego”. Agradecemos ás entidades mencionadas a distinción outorgada, á vez que felicitamos por iso a todas as persoas e entidades que nos veñen apoiando no noso traballo.

Fábrica da luz

1 Agosto 2017

Muíño Novo de Prieto, tamén coñecido como “Fábrica da luz” (Manuel Lara, 2017)

Entre 1906 e 1908 construíase sobre un muíño existente no río Eume augas arriba da vila de As Pontes de García Rodríguez, un novo muíño, “O Muíño Novo de Prieto”, dotado dunha turbina hidráulica de trinta quilovatios para a produción de electricidade. A electricidade xerada consumíase durante o día nun muíño eléctrico de cereal que “Prieto y Compañía” tiña na vila, a un quilómetro de distancia. Pola noite, a produción da “fábrica de luz” destinábase ao alumeado público das rúas da vila pontesa.

VII Congreso TICCIH España

9 Xullo 2017

Mesa inaugural, con la representación de la Diputación de A Coruña, Xunta de Galicia, Ayuntamiento de As Pontes, TICCIH España, TICCIH, Ministerio de Cultura del Gobierno de España, y Endesa (izq. a der.)

Promovido pola sección española do Comité Internacional para la Conservación do Patrimonio Industrial (TICCIH España), rematou o Sétimo Congreso do Patrimonio Industrial e a Obra Pública, con máis dun cento de asistentes para atender ás oitenta e catro ponencias presentadas.

Ruta Industrial Ría de Vigo

20 Xuño 2017

Rede de Patrimonio Cultural

6 Xuño 2017

Máis de sesenta entidades culturais e patrimoniais de toda Galicia abriron o proceso para a creación da Rede polo Patrimonio Cultural Galego, unha entidade cuxo principal obxectivo será vertebrar a defensa e promoción do patrimonio cultural do país baixo a premisa que nel funda a nosa identidade. Trinta e tres delas estiveron representadas na xuntanza fundacional habida no Museo do Pobo Galego o pasado día 3 dos correntes. Nas vindeiras semanas, as asociacións que refrenden os acordos tomados constituirán xa formalmente esta Rede de Patrimonio Cultural.

Premio Luís Tilve 2016

31 Maio 2017

A Fundación Luís Tilve ven de honrarnos coa concesión do Premio Luís Tilve 2016 no seu apartado de Defensa do Medio Ambiente e dos Bens Comúns. Agradecemos de corazón o recoñecemento que supón ao noso traballo, agradecemento extensivo a todas as persoas e entidades que co seu apoio axudan a que continuemos co labor iniciado no verán do ano 2008.